GUI
programming in Java
If you wish to use this material for other than individual purposes, please take a look at
terms of use
H
Μαίρη
πατώντας το
πλήκτρο START
του φούρνου
μικροκυμάτων
περνάει στο
αντικείμενο
φούρνος-μικροκυμάτων
το μήνυμα ξεκίνα.
Αντίστοιχα o
φούρνος-μικροκυμάτων
όταν
ολοκληρώσει
τη διεργασία
που
προσδιορίζει
την
απόκριση του
στο μήνυμα ξεκίνα,
γνωστοποιεί
για την
αλλαγή αυτή
της
κατάστασης
του, τον
χρήστη
περνώντας
του το μήνυμα
τελείωσα.
Βέβαια ο
κατασκευαστής
του επέλεξε
έναν
διαφορετικό
τρόπο για το
πέρασμα του
μηνύματος
αυτού. Δεν θα
μπορούσε
εξάλλου να
χρησιμοποιήσει
μηχανισμό
ανάλογο με
αυτόν που
χρησιμοποιήθηκε
για το
πέρασμα του
μηνύματος Start
στον φούρνο-μικροκυμάτων.
Η παραγωγή
ενός
παρατεταμένου
μπιπ είναι ο
τρόπος που
επιλέχτηκε
από τον
κατασκευαστή
για να
υλοποιηθεί
το πέρασμα
του
μηνύματος
στον χρήστη.
Αν
αναζητήσουμε
τώρα τον
τρόπο με τον
οποίο τα
αντικείμενα
που
απαρτίζουν
τον φούρνο-μικροκυμάτων
ανταλλάσσουν
μηνύματα στα
πλαίσια της
συνεργασίας
τους (collaboration)
για την
παραγωγή
μιας
υψηλοτέρου
επιπεδου
υπηρεσίας θα
δούμε ότι
αυτός δεν
έχει καμία
σχέση με τους
δύο
προηγούμενους.
Παρατηρούμε
δηλαδή ότι τα
αντικείμενα
που
απαρτίζουν
το σύστημα
επικοινωνούν
μεταξύ τους
με
διαφορετικό
τρόπο από
αυτόν που το
σύστημα
επικοινωνεί (δέχεται
και
αποστέλλει
μηνύματα) με
τον χρήστη.
The following two issues are important
for gui programming
in java:
Ενδεικτικό κείμενο
για awt σε .pdf
μορφή
|